keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Muistan taas tämän


Ja kuuntele sydämesi ääntä, toimi rohkeasti sen mukaan 
vaikka joutuisit konfliktiin ympäristösi ja jopa oman itsesi kanssa. 
(Näin kehottaa Tommy.)

Rehellisyys ei ole aina helppoa, mutta vain totuudessa eläminen tekee minut onnelliseksi.
Olen ollut tällä viikolla superrohkea ja ottanut puheeksi mieltä vaivanneita asioita. 
Kaikki keskustelut ovat päättyneet hyvin ja lisänneet onnellisuuden tunnetta.
Kokeile sinäkin!


Oppilaat soittavat kitaroilla elefanttimarssia ja tajuan ensimmäistä kertaa, 
että taas muutaman kuukauden päästä pitää luopua.

Mutta nyt on tämä hetki,
ja minä olen taas saamaisillani uuden ystävän,
vaikka kerkesin jo suunnitella ettei enää yhtään.



Tiedettä on ihana lukea silloin kun on aikaa.
Nyt luen vähän aikaa, sitten lähden nostelemaan kahvakuulaa.

4 kommenttia:

  1. Minustakin olet ihana, mutta Tommyn kanssa olen hieman eri mieltä.
    Joskus on mun mielestä parempi olla kuuntelematta omaa sydäntä ja kuunnella ennemmin ystäviä, vanhempia ja tehdä toisin kuin sydän käskee.
    Sydän on välillä sokea, huutelee kummia.

    VastaaPoista
  2. Mutta jos on itselleen rehellinen, niin eikö sydän silloin sano mitä pitää tehdä jotta tekisi oikein?

    Tosin on totta, että pitää kuunnella myös ystäviä ja vanhempia, varsinkin sillon kun ne sanoo samaa kuin sydän.

    VastaaPoista
  3. Se pitää vielä lisätä, että työasia jota tuota kirjoittaessani mietin, ratkesi nimenomaan sydäntä kuunnellen. Mutta aina sekään ei riitä. Voi huokaus.

    VastaaPoista