maanantai 15. huhtikuuta 2013

Hangen alta paljastuu...


... palaneita popcorneja. Olen joskus talvella tehnyt ne, jättänyt ikkunalaudalle haihtumaan
 ja siitä ne ovat tippuneet maahan. Voi nolous.

Minulla ei tule koskaan olemaan koiraa. En ole koiraihminen.
 Ainoat koirat, joista edes vähän tykkään, ovat Maisa ja Minttu.
Ei minulle ehkä tule kissaakaan, ja ainoa kissa, josta vähän enemmänkin tykkään, on Tavu.
Tajusin tämän vain, kun kurkkasin blogiin joka oli täynnä "koiruuksien" kuvia.
Huoh, saatte rangaista minua 10 suklaattomalla kuukaudella,
jos joskus ihan tosissani tulen käyttämään tuota sanaa!

Välillä elämässä on rankkaa ja välillä vähemmän rankkaa.
Välillä tulee asioita, joita ei voi valita.
Jos voisin valita, en enää ikinä kuulisi/lukisi/tietäisi 
niin karmeita uutisia kuin viime aikoina.

Siksi pitää vähän kevennellä ja keksiä Frökenin kanssa kesäbiisi 2013.
"Syli täynnä annettavaa, kädet täynnä kannettavaa, jou-ou,
annettavaa, tavaa, avaa, jou-ou..." 

Biisin nimeksi tulee "Halkopino" ja se valmistuu heti kun bändin pojat
lopettavat pilkkimisen ja siirtyvät sisätiloihin soittimien ääreen.


11 kommenttia:

  1. Tsih.
    Mulla on kaksi lapsusta ja kolme koiruutta. Minkä rangaistuksen mä saan? Ei, en käytä noita sanoja, hirveitä.

    VastaaPoista
  2. Joudut syömään sammakonkutua ja juomaan kuravettä päälle. Ei auta muu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. YAKH! En suostu. Sitten joudun vankilaan, kun kutu on rauhotettu.

      Poista
    2. Mikä popcorneista haihtuu?

      Poista
    3. No se haju nyt ainakin ja sitten voi oikein kun kuvittelee, niin käydä siten että koko popcprnipussi haihtuu ilmaan eikä enää harmita että ne paloivat.

      Poista
    4. :D Oot vähän hassu. Mä tirskun täällä teet ulos nenästä, kun mietin sua palaneen popcornin kanssa. Etkö muistanut enää, että sulla on ollut ikkunalla popparipussi haihtumassa?

      Poista
    5. Just sillain siinä kävi :D Unohin popparit sinne ikkunalaudalle ja arvaapa oliko ne "haihtunu" sinne lumihankeen ennen seuraavaa aamua. Hädissäni tyrkin vielä vähän uutta lunta päälle, ettei Irma ja taksikuski näkisi kuin onneton olen. No, sen minkä taakseen jättää sen hangesta löytää :D

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Ai niin, mun kisuliinin nimi on Annikki ;)
    jatkan taas näpyttelyä, mutta tuli mieleen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko kisuliinista olemassa jotain ärsyttävämpää versiota?

      Poista
    2. Eieieiei, en kestä kisuliini! Annikki :D

      Poista